prawde mowi - w porownywanki mozna sie bawic przy delikatnej jezdzie na plaskim. Niestety nawet nie tyle ostrzejsza, co mniej uwazna jazda pokazuje prawde na temat obu typow silnikow. Wychodzi to szczegolnie w miescie, w gorkowatym terenie, przy zaladowanym aucie itd. Tez bym wolal 1.6 TDI od 1.4 TSI ktore mam, ale niestety w przypadku VAG-a roznice cen benzyna VS diesel sa kuriozalne. Wczesniej mialem diesla i w ogole nie patrzylem, jak trzeba but w podloge i jedziemy - teraz takie cos nie wchodzi w gre bo auto jest czule nawet na za niski bieg(co na dieslu nie robilo wrazenia).
[O1] Uszczelnienie klapy gaszącej w EGR - 1.9 tdi
Zwiń
X
-
[O1] Uszczelnienie klapy gaszącej w EGR - 1.9 tdi
Witam
Czy ma ktoś pojęcie, gdzie można dostać i czy wogóle można wymienić uszczelnienie wałka klapy gaszącej w zaworze EGR (silnik 1.9 AHF) ?
Troche puszcza tamtędy powietrze niestety. Nie chce wywalać całego EGR gdyż denerwuje mnie szarpanie silnika bez klapy gaszącej. Mam zaślepiony sam zawór EGR.
PozdrawiamByła O1, 1,9tdi 144 km, 308nm
-
Komentarz